Субота, 20.04.2024, 04:07 | Ви увійшли як Користувач | Група "Гості"Вітаю Вас Користувач |
НЕМК Спорт |
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS |
Методичні рекомендації самостійних занятьМіністерство освіти і науки України Нововолинський електромеханічний технікум
Методичні рекомендації з організації (вибору форм і засобів) самостійних занять з фізичного виховання студентами Нововолинського електромеханічного технікуму
Схвалено на засіданні обласного методичного об'єднання викладачів фізичного виховання протокол № 1 від 27 вересня 2006 р.
Нововолинськ 2006 р. Михалко М.І. - керівник фізичного виховання Рекомендовано для студентів всіх У даній розробці подані методичні рекомендації щодо планування, форм, організації, методики самостійних занять студентами в позаурочний час. Наведені основні методи самоконтролю за станом організму під час занять, засоби та методи розвитку фізичних якостей, основи гігієни, нетрадиційні види фізичних вправ. Рецензент: : Ліщук А.М. - голова обласного методичного об'єднання викладачів фізичного виховання, керівник фізичного виховання Луцького комерційного технікуму. Орлов І.Г. - керівник фізичного виховання Луцького педагогічного коледжу. Боярин В.М. - керівник фізичного виховання Володимир - Во-линського педагогічного коледжу. Похвальний К.К. - керівник фізичного виховання Ковельського машинобудівного технікуму. Усебічний розвиток фізичних здібностей у людини, професійно-прикладна фізична підготовка стають необхідними умовами ефективної трудової діяльності, його творчої участі в суспільному виробництві. Сьогодні потрібно удосконалювати традиційні і упроваджувати нові форми і методи проведення оздоровчої, фізкультурної і спортивної роботи. Підтримка пра-цездатності і здорового стану - важлива умова успішного нав-чання і майбутньої професійної діяльності студентів. У зв'язку з твердженням Положення про державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовки студентів відкривається новий етап використання фізичного виховання і спорту для зміцнення і підтримки здоров'я. Необхідність використання методів фізич-ного виховання в період навчання студентів випливає із сус-пільної істини про вплив фізичного здоров'я на психічні функції людини, і навпаки. В даний час установлено, що оптимальна рухова активність впливає стимулюючим чином на функції центральної нервової системи і психічну діяльність людини. У зв'язку з уведенням досить важких тестів і високих нормативів оцінки фізичної підготовки студентів, 4-х годин занять у тиждень фізичними вправами недостатньо. Крім занять у загальних і спеціальних медичних групах по фізвихованню необхідні самостійні заняття фізичними вправами. Самостійні заняття повинні бути обов'язковою складовою частиною здорового способу життя студентів. Вони заповнюють дефіцит рухової активності і сприяють більш ефективній підготовці до здачі державних тестів і нормативів. Фізична культура і спорт - засоби творення гармонійно розвинутої особистості. Вони допомагають зосередити усі внутрішні ресурси організму на досягнення поставленої мети, підвищують працездатність, дозволяють втиснути в рамки короткого дня виконання всіх намічених справ, виробляють потребу в здоровому способі життя. Сьогодні потрібно удосконалювати традиційні і застосовувати нові форми і методи проведення масової оздоровчої, фізкультурної і спортивної роботи. Фахівці, що виходять зі стін технікуму, повинні бути підготовлені до пропаганди і розвитку фізичної культури і спорту в трудовій діяльності, глибоко розуміти їхній позитивний вплив на економічні показники виробництва. Задачею авторів було розробити основні принципи побудови й організації системи масової фізкультурно-оздоровчої і спортивної роботи в умовах технікуму, методику організаторської діяльності в області спорту, дати конкретні рекомендації з основних напрямків розвитку фізичної культури у технікумі. У задачу авторів входила розробка методичних рекомендацій з організації (вибору форм і засобів) самостійних занять фізичною культурою і спортом студентами технікумів. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2024 |